Naše webové stránky obsahují odkazy na partnerské weby. Pokud se prokliknete z našich stránek na stránky partnera a tam si zakoupíte jeho služby, obdržíme za zprostředkování provizi (Zjistit více informací). Tato forma spolupráce nijak neovlivňuje objektivnost našich recenzí. Každým nákupem přes proklik z našich stránek podpoříte naši redakci, abychom i do budoucna mohli tvořit kvalitní a užitečný obsah. Ďekujeme.
Důležité upozornění Všechny naše články píšou skuteční lidé. Nejsou to umělé texty od stroje.
Poznejte nový prémiový balíček Webnode Business pro e-shopy
Obsah
Český Webnode umožňuje vytvořit e-shopy různých velikostí, které nabízejí komfort nejen při správě obsahu obchodu, ale myslí také na dokonalé pohodlí nákupu pro každého zákazníka. K dosud dostupným balíčkům služeb teď přidává další. Jaké výhody vám nový prémiový balíček Business přinese?
Více prostoru na serveru i e-mailových schránek
Jednoduchá tvorba webu, doména zdarma na 1 rok, rychlost načítání, spolehlivé zabezpečení, atraktivní vzhled responzivních šablon… To vše a mnoho dalšího jsou výhody Webnode, ke kterým balíček Business přidává několik nových. Pokud se pro něj rozhodnete, k dispozici můžete mít až 15 GB prostoru na serveru s neomezeným přenosem dat. Webnode se tímto zařadil k řešením, které mohou využívat i velké e-shopy s vysokým počtem produktů. Součástí balíčku je také 1 000 e-mailových schránek, samozřejmostí jsou všechny výhody, které nabízejí balíčky Profi a Standard.
Nové funkce pro ještě jednodušší správu e-shopu
Balíček Business přidává k dosavadním možnostem několik nových funkcí, které vám ulehčí prodej a s ním spojené administrativní úkony. Webnode nezapomněl ani na ještě lepší přizpůsobení e-mailové komunikace se zákazníky. Nové funkce přispějí ke konkurenceschopnosti e-shopu a růstu vašich zisků.
Manuální editace a tvorba objednávek
Potřebujete občas vytvořit objednávku místo vašich zákazníků? Při výběru zboží to mnohým pomůže ušetřit čas. Pokud prodáváte produkty s různými parametry a možnostmi provedení, ulehčíte jim orientaci v nabídce.
V administraci e-shopu je pro takovéto situace k dispozici nová funkce manuální tvorby objednávek. Objednávku vytvoříte, aniž byste museli jednotlivé položky překlikávat na stránkach obchodu. Můžete také jednoduše upravovat už vytvořené objednávky, například když se v nich zákazník splete.
Automatická fakturace
Balíček Business od Webnode vám umožní nastavit automatickou fakturaci v momentě, kdy zákazník uhradí objednávku. Faktury je možné posílat také manuálně jediným kliknutím. Při správě e-shopu vám tato funkce ušetří množství času. Do obsahu faktury je navíc možné přidávat vlastní text, nebo si nastavit jejich číslování. Automatická fakturace se nastavuje v administraci obchodu pod možností menu Moje projekty, kde přejdete na Nastavení e-shopu.
Úprava e-shopových e-mailů
Používáte pro komunikaci se zákazníkem automatické e-maily? Abyste je co nejvíce přizpůsobili své firemní identitě, balíček Business od Webnode vám umožňuje upravovat jejich obsah. Změnit můžete styl zpráv, připojit vlastní přílohy, i vkládat odkazy. Úprava je jednoduchá. Stačí přejít do sekce Moje projekty, kde vyhledáte možnost Nastavení e-shopu a Základní nastavení. Potom si už jen vyberete e-mail, který chcete upravovat.
Zobrazování cen v různých měnách
Webnode Business nezapomíná ani na e-shopy s mezinárodním prodejem. Využívat se dá nová funkce Měny, pomocí které můžete ve svém internetovém obchodě nastavit ceny produktů v neomezeném počtu různých měn. Vaši zákazníci si tak budou moci vybrat, v které z dostupných měn budou platit za své objednávky.
Kurz je možné nastavit vlastní, nebo používat automatický kurz. Vaši klienti se díky tomu dozvědí, kolik konkrétní produkt stojí v eurech, dolarech, librách a jiných měnách. Tato možnost se může stát při mezinárodním prodeji jednou z výhod, pro které vás zákazníci upřednostní před konkurencí. Nastavení měny provedete pod možností v administraci e-shopu Moje projekty. Tady přejdete na Nastavení e-shopu a možnost Měny.