programování

Naše webové stránky obsahují odkazy na partnerské weby. Pokud se prokliknete z našich stránek na stránky partnera a tam si zakoupíte jeho služby, obdržíme za zprostředkování provizi (Zjistit více informací). Tato forma spolupráce nijak neovlivňuje objektivnost našich recenzí. Každým nákupem přes proklik z našich stránek podpoříte naši redakci, abychom i do budoucna mohli tvořit kvalitní a užitečný obsah. Ďekujeme.

Důležité upozornění Všechny naše články píšou skuteční lidé. Nejsou to umělé texty od stroje.


WordPress Hero

Proč je dobré, aby se programátoři orientovali také na poli marketingu?

Máte-li znalosti v oblasti programování a k tomu ovládáte designerské řemeslo, je to velkou výhodou. To je vcelku známý fakt. Málokdo už vám však řekne, že je také velmi žádoucí, aby znali programátoři i základy marketingu. Při tvorbě webových stránek a e-shopů jsou marketingové znalosti k nezaplacení. Na následujících řádcích se tak dočtete, jaké výhody mezioborový náhled programátorům přináší a k čemu je dobré průběžně se vzdělávat.

Jaké výhody nám přináší mezioborový náhled?

Jak jsme již zmínili, při programování webových stránek a e-shopů jsou velmi užitečné designerské znalosti. Stránky získají na originalitě a zákazník si je velmi snadno zapamatuje. K čemu nám však budou znalosti z oblasti marketingu? Odpovědí na tuto otázku je více. Při tvorbě e-shopů a webových stránek chceme především zaujmout potencionálního zákazníka či odběratele. Marketing nás učí zejména to, jak naše informace či zboží dostat do povědomí větší skupiny lidí, popř. jak oslovit konkrétní sociální skupinu. Při tvorbě webů a e-shopů tak může sám programátor již v prvopočátku mířit na zvolenou cílovou skupinu. Jako příklad si uvedeme e-shop s dětským zbožím. Jako programátor vím, že musím do stránek zakomponovat určité informace a tabulky. Jako designér tuším, že budu muset vytvořit originální kresbičky či obrázky, popř. také zajímavé animace, které osloví zákazníka na první dobrou. Znalosti z marketingu pak mohu promítnout do propagace na sociálních sítích. Chceme-li zaujmout rodiče, můžeme si zjistit, jaké je nejčastější vyhledávané slovo na známém internetovém prohlížeči. Dejme tomu, že je to např. dětské hřiště. Pak toto slovo použijeme i v názvu stěžejní tabulky, do  našeho článku na blog či v samostatném názvu webové stránky.

A jak je to se znalostí na poli sociálních sítí?

Sociální sítě jsou již neodmyslitelnou součástí našich životů. Zákazníci si zde hledají recenze, tipy na zboží, e-shopy apod.. Určitě je tak dobré, zakomponujete-li do vašich webových stránek i odkaz na účet na Facebooku či Instagramu. K propagaci pak můžete využívat tzv. stories, v kterých lze zákazníkům na denní bázi servírovat novinky a zajímavosti z vámi požadované oblasti. Mezioborový přístup je vhodný pro soukromníky, ale i pro osoby, které se programováním živí. Zaměstnavatelé si velmi cení těch, kteří se rádi dále vzdělávají a posouvají své profesní znalosti a zkušenosti na vyšší úroveň.      

Přidat hodnocení

WooCommerce pluginy pro české a slovenské prostředí

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..