Jaké zboží vybrat do vašeho e-shopu s dětským sortimentem a jak jej propagovat?

E-shop s dětským sortimentem

Založili jste si e-shop pro ty nejmenší a přemýšlíte, jaké zboží půjde na dračku? Výborně, čtěte dále. Na následujících řádcích se dozvíte, s jakým dětským sortimentem nešlápnete vedle. A nezapomeňte, každý dobrý e-shop už má i svůj účet na Facebooku či Instagramu. Promyšlená propagace je základem úspěchu. Spokojení zákazníci navíc mohou psát i užitečné recenze. Chcete-li zaručený úspěch, musíte jít s dobou!

Jaké zvolit hračky pro ty nejmenší?

Začneme zbožím pro ty nejmenší. V nabídce mohou být nejrůznější pružiny na kočárek, štěrchátka a pískátka. Velmi oblíbené jsou také Montessori pomůcky. Ale pozor! Spojte se pouze s ověřenými výrobci, kteří si zakládají na kvalitě. Montessori hračky zahrnují např. i speciální dřevěnou houpačku, pikler se skluzavkou či tzv. učící věž. Také bychom neměli zapomínat na kouzlo dětského hřiště. Určitě se tak nezdráhejte spojit s výrobci herních prvků. Do svého sortimentu můžete zařadit dětské pískoviště, houpadla na pružině i lezeckou stěnu. Velké oblíbenosti se dále těší i dětský domeček, který lze objednat v plastovém i dřevěném provedení. Populární jsou i stromové domečky, které se hodí zejména pro starší děti. Děti v předškolním věku dále ocení hrazdu s kruhy a opravdovým hitem jsou dětské houpačky. Zaměřte se na co nejširší výběr. Nabízet můžete síťované, s ohrádkou i lanové kotouče. Jasným trhákem budou i dětské kuchyňky a pracovní ponky.        
 


Naši partneři

UpGates.cz moderní e-shopy na míru

Jaké praktické potřeby zvolit do vašeho e-shopu s dětským zbožím?

Mezi praktické pomůcky pro naše nejmenší můžeme zařadit zejména kojenecké lahvičky, termosky pro batolata a ohřívací nádoby. Maminky také rády vybírají mezi kuchyňskými mixéry, které jim velmi usnadní péči o dítě. Také je dobré, bude-li váš e-shop zahrnovat i hygienické potřeby, jako jsou např. dětské pleny, ubrousky a vatové tamponky. Zkrátka vše na jednom místě.
 

Jak propagovat e-shop, aby byl dostatečně vidět?

Chcete-li, aby se váš e-shop dostal do povědomí co nejširší skupiny lidí, nezapomeňte jej i vhodně propagovat na sociálních sítích. Bude to chtít kvalitní fotky. Ty lze sehnat i ve fotobankách. Dále se zaměřte na Instagram a Facebook, kde můžete sdílet informace pomocí tzv. stories. S propagací vám pomohou také influenceři.          

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..