Narazil jsem na specifický dotaz se svým zahraničním webhostingem Bluehost, který jsem nevěděl jak vyřešit samostatně v jejich administraci. Výborná příležitost na vyzkoušení jejich technické podpory 24/7 na live chatu.

Technická podpora je opravdu non-stop (položil jsem dotaz v sobotu 9 hodin ráno českého času a reagovali do jedné minuty) a opravdu funguje. Přece jenom, kvalitní a hlavně velký webhosting je znát. Při práci ve velkém si můžou dovolit takto kvalitní technickou podporu.

Kudy se dostanete na non-stop technickou podporu zahraničního webhostingu Bluehost?

Pozor – technická podpora je jen pro zákazníky Bluehost. Pokud nejste jejich zákazník, tak se možná i dostanete k operátorovi vyplněním vymyšlených údajů, ale následně vám napíše, že jste zadali špatné jméno a heslo do administrace.

Na adrese my.bluehost.com klikněte vpravo nahoře na Help a potom v menu vlevo na Live Chat:

Webhosting Bluehost - jak se dostat k nonstop chat technické podpoře

Vyplnění dat

Následně je potřeba vyplnit údaje: jakého oddělení se váš problém týká, vaše doména atd.:

Zahraniční webhosting Bluehost - než začne chat

Náhled chatovacího okna

Pro zvědavce přikládám rovnou náhled chatovacího okna. Takhle to vypadá, když si chatujete s technickou podporou zahraničního webhostingu Bluehost:

Náhled chatovacího okna webhosting Bluehost

Hodně štěstí s výběrem webhostingu. Pokud jste se rozhodli pro Bluehost, je zde návod jak objednat.