Naše webové stránky obsahují odkazy na partnerské weby. Pokud se prokliknete z našich stránek na stránky partnera a tam si zakoupíte jeho služby, obdržíme za zprostředkování provizi (Zjistit více informací). Tato forma spolupráce nijak neovlivňuje objektivnost našich recenzí. Každým nákupem přes proklik z našich stránek podpoříte naši redakci, abychom i do budoucna mohli tvořit kvalitní a užitečný obsah. Ďekujeme.
Důležité upozornění Všechny naše články píšou skuteční lidé. Nejsou to umělé texty od stroje.
Reklamní plakáty – dobrá venkovní reklama
Plakáty jsou známou a populární formou venkovní reklamy, která do dnešního dne přitahuje pozornost odběratelů. Tisk plakátů není tak jednoduchá práce, jak by se mohlo zdát. Nejdůležitějším a rozhodujícím faktorem, který ovlivní vnímání reklamy, je samotný projekt.
Od návrhu k plakátu
Návrh je nejdůležitější. Právě na něm totiž závisí, zda reklama přinese očekávané výsledky. Jak navrhnout reklamní plakáty, aby skutečně upoutaly pozornost? Především – originalita. Nestandardní barevná a vizuální řešení jsou tím, co odvede celou práci. Nemělo by se zapomínat, že návrh musí splňovat tři předpoklady: čitelnost, nekonvenčnost a dobré poselství, které by nemělo být kontroverzní, aby na sebe upozornilo. V poslední době se kontroverzní obsah používá až příliš často. Chcete-li upoutat pozornost, využívejte vlastní nápady.
Minimální obsah, maximální forma
Plakát určený k tisku by měl mít minimální obsah a maximální formu. Obsah je vyhrazen pro obsahovou reklamu, na plakátech pro něj není místo. Samozřejmě, pokud se reklamní plakát týká divadelních představení, musí na něm být umístěny nutné informace, jako jsou: adresa instituce, telefon, cena vstupenky, název představení. Pokud vyplníme reklamní plakát spoustou obsahu, nikdo jej nevstřebá. Základním principem navrhování reklamních plakátů je pravidlo 5 sekund. Tolik postačí, abyste okouzlili nebo odradili potenciálního odběratele formou a reklamním sdělením.
Vysoce kvalitní formát a tisk
Při navrhování reklamních plakátů se ujistěte, že jste zvolili správný formát. I když se to zdá být zřejmé, ve skutečnosti dochází k chybám. Naštěstí, úprava formátu není problém, horší je to s tiskem. Tisk reklamních plakátů je výzvou. Při přípravě souborů k tisku je dobré vzít v úvahu jak rozdíly v barvách, tak i dobu realizace a vhodný náklad. Při výběru tiskárny zodpovědné za tisk plakátů je dobré se ujistit, že tisk má skutečně nejvyšší dostupnou kvalitu a nejmenší barevné zkreslení.
Reklamní plakáty jsou stále jedním z nejrychlejších způsobů, jak oslovit potenciálního zákazníka. Čím jsou forma a sdělení více jedinečné, tím lepší budou účinky reklamní kampaně.