Naše webové stránky obsahují odkazy na partnerské weby. Pokud se prokliknete z našich stránek na stránky partnera a tam si zakoupíte jeho služby, obdržíme za zprostředkování provizi (Zjistit více informací). Tato forma spolupráce nijak neovlivňuje objektivnost našich recenzí. Každým nákupem přes proklik z našich stránek podpoříte naši redakci, abychom i do budoucna mohli tvořit kvalitní a užitečný obsah. Ďekujeme.
Důležité upozornění Všechny naše články píšou skuteční lidé. Nejsou to umělé texty od stroje.
Semrush vytvořil nejrychlejší nástroj pro analýzu zpětných odkazů
Obsah
Doba je nekompromisně rychlá. Kdo chce po roce 2021 úspěšně soutěžit s konkurencí, ten potřebuje nejrychlejší analytické nástroje. Platforma Semrush proto vytvořila nejrychlejší nástroj pro analýzu a objevování zpětných odkazů na světě. No a pro vás je to šance, jak se stát nejrychlejším linkbuiderem. Chcete vědět víc?
Neznáte Semrush?
Semrush je přední platforma pro správu online viditelnosti. V jednoduchosti by se dalo říct, že je to komplexní nástroj pro digitální marketing. V něm najdete funkce, které vám pomohou s optimalizací webu pro vyhledávače (SEO), nástroje pro vyšperkování obsahového marketingu, PPC kampaní nebo funkce pro snazší analyzování konkurence a celého trhu. Více o nástroji se dozvíte v naší recenzi Semrush.
Co je na novince od Semrush tak zásadního?
Semrush si dal v roce 2020 cíl vytvořit největší a nejrychleji se aktualizující databázi zpětných odkazů. Závazkem samozřejmě bylo porazit konkurenty jako je Ahrefs, Moz a Majestic. Nešlo však o přestavbu starého stroje. Prioritou bylo vytvořit úplně nový nástroj, který pracuje rychleji a efektivněji než kdykoliv předtím.
Jeho vytvoření údajně zabralo přes 30 000 hodin práce odborných inženýrů a specialistů na velká data. Znamenalo to také přidat 500 nových a výkonějších serverů s 14 000 TB úložného prostoru. To je prostor, na který by se vešlo asi 238 milionů hodin hudby. Jestli počítám správně, tak by to mohlo být přes 4,2 miliardy MP3 souborů.
Přepracovaná databáze obsahuje přes 43 bilionů odkazů. To je úctyhodné číslo, ale daleko důležitější je nová metoda sběru. Ta umí zjistit a zobrazit nový zpětný odkaz do jedné hodiny od jeho zveřejnění.
Jak to funguje?
Rychlost zjišťování odkazů jakéhokoliv nástroje pro zpětné odkazy lze znázornit ve dvou krocích:
- Procházení webu a hledání zpětných odkazů.
- Aktualizace databáze / uživatelského rozhraní pro zobrazení nových odkazů.
Pokud sečtete časy, které Semrush potřebuje k provedení kroků 1 a 2, můžete teoreticky publikovat zcela nový blogový příspěvek a o 1 minutu později v něm získat zpětný odkaz. Teoreticky o 40 minut později je tento odkaz viditelný v nástroji Semrush.
Tím se samozřejmě zrychluje analyzování konkurence. Ve skutečně velmi konkurenčním prostředí dokážete rychle získat data, která vám pomohou k rychlejším reakcím na strategii vaší konkurece.
Kde získal Semrush jistotu, že je nejrychlejší?
Semrush se potřeboval kvůli egu a marketingu ujistit, že dokáže získávat data o nových odkazech opravdu nejrychleji ze všech konkurentů. K tomu si vytvořil vlastní test, do kterého bylo zahrnuto přes 33 000 náhodných URL adres. Cílem bylo zjistit, kdo je rychlejší. Vítězem se samozřejmě stal Semrush. Konkurencí mu byly nástroje Ahrefs, Moz a Majestic.
Test probíhal ve zkrácené verzi asi nějak takto:
- Semrush získal od Common Crawl (nezisková organizace, která prochází web a volně poskytuje své archivy a datové sady veřejnosti) přes 33 000 náhodných URL adres.
- U každé URL se měřili čas, kdy byla poprvé objevena konkrétním nástrojem jako zpětný odkaz – Semrush, Ahrefs, Moz a Majestic.
- Pak se počítal počet a procento případů, kdy našel konkrétní nástroj zpětný odkaz alespoň jeden den před ostatními.
- Pokud dva našli stejný zpětný odkaz ve stejný den, tak to byla remíza a každý nástroj dostal jeden bod.
- Pokud někdo nenašel zpětný odkaz v době měření, byl počítán jako poslední, kdo tento odkaz objevil.
Semrush předčil konkurenci ve 36,8% případů.
Semrush Dynamic Backlink Management
Díky kombinaci nové architektury, nejrychlejšího analytického nástroje s nejaktuálnější databázi zpětný odkazů a společně s dalšími pěti nástroji pro správu zpětných odkazů, je Semrush ideálním řešením pro lidi a firmy, které potřebují dynamické marketingové řešení pro správu zpětných odkazů.
Teď je šance používat tento nástroj zdarma
Semrush potřebuje nástroj otestovat. Možná také potřebuje získat další data. V každém případě je to pro všechny šance si Semrush otestovat zdarma. Jde ale o limitovanou nabídků, která je omezena dobou. Jak dlouhou? To nikdo neví. Takže utíkejte testovat a těžit cenná data.