Kadence Conversions Recenze

Naše webové stránky obsahují odkazy na partnerské weby. Pokud se prokliknete z našich stránek na stránky partnera a tam si zakoupíte jeho služby, obdržíme za zprostředkování provizi (Zjistit více informací). Tato forma spolupráce nijak neovlivňuje objektivnost našich recenzí. Každým nákupem přes proklik z našich stránek podpoříte naši redakci, abychom i do budoucna mohli tvořit kvalitní a užitečný obsah. Ďekujeme.

Důležité upozornění Všechny naše články píšou skuteční lidé. Nejsou to umělé texty od stroje.


WordPress Hero

Recenze: Kadence Conversions plugin na tvorbu konverzních prvků

Jestli máte projekt postavený na WordPress, tak vám recenze Kadence Conversions nesmí uniknout. Je to totiž plugin, se kterým pomocí editoru Gutenberg snadno postavíte pop-up okna, opt-in formuláře, prodejní bannery, notifikační lišty a jiné moduly, které pomáhají k lepším konverzím na webu.

Na první pohled by se mohlo zdát, že Kadence Conversions je obyčejný pop-up builder, kterých je na trhu a v oficiálním repozitáři WordPress spousta, ale zdání klame. Pokud totiž tento plugin pro WordPress prozkoumáte více, tak se nestačíte divit, jak jednoduše jde dnes ve WordPress vytvořit konverzní prvky, kterým snadno nastavíte různé automatické spouštěče a podmínky pro zobrazení.

Co je Kadence Conversions?

Kadence Conversions je plugin pro WordPress, se kterým bez kódování vytvoříte pop-up okna, vysouvací lišty, opt-in formuláře a jiné konverzní prvky, kterými upozorníte návštěvníky webu na zajímavé nabídky.

1 Kadence Conversions Predstaveni
Představení pluginu Kadence Conversions

Zatím to zní poměrně obyčejně, že? Nicméně síla Kadence Conversions je právě v tom, že si veškeré prvky dokážete sami vytvořit v editoru Gutenberg. A to jak z předpřipravených návrhů, tak na čisté bílé stránce. Bez znalosti programování můžete potom prvkům nastavit různé podmínky, kdy a kde se mají spustit. Tím pádem dokážete návštěvníky oslovit v konkrétní nákupní fázi, což většinou vede ke zlepšení konverzního poměru.

Hlavní funkce Kadence Conversions

Kadence Conversion má mnoho užitečných funkcí a nastavení. Přeci jen ale musím zmínit to, že tento plugin je navržený, aby k jeho použití nebyly potřebné extra javascriptové frameworky jako například jQuery. K tvorbě prvků se používá nativní WordPress editor a díky inteligentnímu kódu se na stránce načte pouze to, co je skutečně potřeba. Proto se stránky načítají rychleji než s jinými podobnými pluginy. A to je v dnešní době opravdu důležité.

Návrh prvků pomocí editoru Gutenberg

Editor Gutenberg způsobil převrat v editování obsahu v systému WordPress. Jeho nástup mnoho uživatelů zklamal, ale daleko více jich potěšil, protože s ním jdou snadno vytvářet nejen landing pages, ale i celé weby.

2 Kadence Conversions Gutenberg
Stavba opt-in formuláře v Kadence Conversions pomocí editoru Gutenberg.

K návrhu vyskakovacích oken a jiných prvků můžete využít jakýkoliv z defaultních bloků, které Gutenberg má, ale také můžete použít jiné bloky, které si nainstalujete do WordPress s pluginy třetích stran. Samozřejmě se nabízí použít Kadence Blocks, které získáte se zakoupením šablony Kadence.

Nativní analytika a propojení s Google Analytics

Jde o plugin na zvyšování konverzního poměru, takže je samozřejmě potřeba měřit výsledky. U Kadence Conversions si můžete vybrat, zda budete měřit vestavěnou analytikou nebo zda plugin propojíte s Google Analytics.

3 Kadence Conversions Analytika
Vestavěná analytika.
4 Kadence Conversions Propojeni S Google Analytics
Propojení s Google Analytics.

Automatické spouštěče a podmínky zobrazení

Konverzní prvky musí být dokonalé nastavené, aby fungovaly co nejlépe. K tomu slouží automatické triggery neboli automatické spouštěče, kterými načasujete spuštění prvku ve správnou dobu a na správném místě. Díky tomu můžete vytvářet dokonale optimalizované prvky, které se zobrazí relevantním návštěvníkům, kteří jsou v určité fázi nákupního procesu.

5 Kadence Conversions Triggers
Nastavení automatických spouštěčů.

Automatický spouštěč můžete nastavit, aby se spustil na každé stránce například 5 vteřin po jejím načtení nebo když dojde návštěvník na konec stránky. To je ale opravdu obyčejný základ. Automatické triggery v Kadence Conversions toho umí daleko více. Prvek můžete nechat zobrazit třeba v momentě, kdy dojde ke kliknutí na konkrétní odkaz, když chce návštěvník ze stránky odejít, nebo když doscrolluje do určitého místa.

Podmínky zobrazení vám dovolí zacílit prvek na konkrétní stránky a chování návštěvníků. Například necháte prvek zobrazit pouze návštěvníkům na mobilních telefonech nebo návštěvníkům, kteří přišli z konkrétní domény nebo z konkrétního odkazu jiné domény. Podmínek jde nastavit celá řada, takže si s přesným zacílením můžete poměrně dobře pohrát.

6 Kadence Conversions Podminky Zobrazeni
Nastavení podmínek zobrazení.

Plánování zobrazení

Prvky můžete neplánovat a přerušovat v součinnosti s dalšími kampaněmi. V kaledáři nastavíte, kdy se má prvek začít zobrazovat a také, kdy má zobrazování skončit. Navíc můžete naplánovat konkrétní časy a dny v týdnu, ve kterých chcete, aby se například pop-up okno zobrazovalo.

7 Kadence Conversions Planovani Zobrazeni
Nastavení času (rozsahu) zobrazování.
8 Kadence Conversions Planovani Zobrazeni
Opakované plánování.

Propojení s WooCommerce

Kadence Conversions si rozumí i s WooCommerce, takže můžete nastavit chování zobrazování prvku podle celkové ceny nákupu v košíku, ale také, když je v košíku nějaký konkrétní produkt.

10 Kadence Conversions Woocommerce
Nastavení chování v košíku obchodu.

Tím můžete vytvářet jedinečné pobídkové kampaně s odpočítáváním, které přiměje zákazníky přihodit do košíku další věc, kterou původně koupit nechtěli.

Tutoriál, jak vytvořit konverzní prvky?

V krátkém návodu vám ukážu, jak jednoduše je možné s Kadence Conversions pracovat. Samozřejmě je potřeba mít znalost Gutenbergu.

Výběr typu prvku

Na výběr jsou 3 prvky – pop-up, slide-in, banner. Vlastně jde o spíše chování prvku, než o jeho typ. Pop-up je vlastně vyskakovací modální okno, slide-in je vysouvací okno, které se vysune z nastavené pozice ve stránce a banner je prvek, kterému je možné nastavit pouze 3 pozice pro zobrazení – záhlaví, střed a zápatí.

11 Tutorial Kadence Conversions
Výběr typu prvku.

Výběr návrhu designu prvku

Kadence Conversions má připravené návrhy designů prvků. Ty vám pomohou s rychlejším vytvářením kampaní, protože v těchto návrzích jen lehce pozměníte rozvržení, texty, obrázky a případně pole formuláře. 

12 Tutorial Kadence Conversions
Připravené návrhy pop-up oken.

Pokud budete chtít, tak můžete začít tvořit vlastní návrh na čisté stránce. Nejste tedy odkázáni pouze na to, co vytvořil někdo z designérů v Kadence. Pokud si vyberete některý z připravených návrhů, tak musíte počítat s tím, že je vytvořený pomocí Kadence Blocks, takže si musíte tento plugin také nainstalovat.

Úprava prvků

Při návrhu od nuly nebo při úpravě návrhu designu prvku se pracuje v Gutenberg editoru. Není nutné se učit nové postupy jako u jiných pluginů nebo systémů s podobným zaměřením.

13 Tutorial Kadence Conversions
Práce s editorem Gutenberg.

Pokud vytváříte prvek pomocí Kadence Blocks, tak tento plugin už má v sobě formulář, který snadno nastavíte, ale také jednoduše propojíte například se službou Mailerlite i s jinými. Používat klidně můžete i jiné formulářové pluginy, protože vlastně používáte Gutenberg, takže do návrhu můžete zakomponovat jakýkoliv blok nebo třeba HTML kód.

Nastavení spouštění

Když si vytvoříte návrh prvku, tak ještě musíte nastavit pravidla pro jeho zobrazení. Jak už jsem psal výše, tak těchto pravidel je možné nastavovat a kombinovat mnoho. Je zde možnost obyčejného časového zpoždění, ale v nabídce jsou propracované možnosti nastavení automatických spouštěčů a podmínek spuštění. Záleží tedy na vašich potřebách, čeho chcete dosáhnout.

Videoukázka Kadence Conversions

Ve videu vám v rychlé prohlídce předvedu, jak Kadence Conversions vypadají a jak se s tímto pluginem pracuje.

Videoukázka.

Cena Kadence Conversions

Kadence Conversions je prémiový plugin, který nenajdete v oficiálním repozitáři, ale je možné jej pouze koupit. Vlastně máte dvě možnosti, jak si tento plugin koupit. Buď si ho pořídíte samostatně nebo v balíku s dalšími pluginy, kde najdete například prémiové Kadence Blocks nebo třeba šablonu Kadence (recenze wordpress šablony Kadence) a spoustu dalších pluginů.

14 Kadence Conversions Cena
Ceník Kadence Conversions.

Nechci vás ovlivňovat, ale samozřejmě, že se vyplatí koupit celý balík. Díky němu získáte vážně dobré doplňky pro WordPress, ale také jednu z nejlepších šablon pro WordPress. Další výhodou je, že budete mít přístup k věcem, které Kadence vytvoří v budoucnu.

Kadence má i Lifetime licenci, takže tady asi není o čem přemýšlet, protože za jednorázovou platbu máte k dispozici všechny výhody.

Klady a zápory

Klady (+)Zápory (-)
+ Optimalizováno na výkon (rychlost načítání)
- Šablon prvků není mnoho
+ K tvorbě se používá editor Gutenberg- Pouze placená verze
+ Připravené návrhy prvků
+ Snadné nastavování automatického spuštění
+ Pokročilé nastavení podmínek spuštění
+ Lifetime licence

Hodnocení a závěr

Kadence Conversions je produkt, který perfektně zapadá do ekosystému Kadence. Pokud používáte jejich šablonu a bloky, tak pak budete chtít nejspíš používat plugin na zvyšování konverzí. Proč? Protože si rozumí s WordPress a s Gutenbergem. Díky tomu se vám budou konverzní prvky tvořit snadněji a rychleji. 

Kadence Conversions vypadá na první pohled hodně jednoduše. Vlastně je to jednoduchý plugin. Je jednoduchý na používání, ale silný na výsledky a tah na branku. Jeho pokročilé možnosti mě neskutečně překvapily. Pokud hledáte možnost, jak zvyšovat konverze a zefektivňovat kampaně, tak Kadence Conversions vám s tím určitě pomůže.

4/5 - (4 votes)

WooCommerce pluginy pro české a slovenské prostředí

Podobné příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..