Naše webové stránky obsahují odkazy na partnerské weby. Pokud se prokliknete z našich stránek na stránky partnera a tam si zakoupíte jeho služby, obdržíme za zprostředkování provizi (Zjistit více informací). Tato forma spolupráce nijak neovlivňuje objektivnost našich recenzí. Každým nákupem přes proklik z našich stránek podpoříte naši redakci, abychom i do budoucna mohli tvořit kvalitní a užitečný obsah. Ďekujeme.
Důležité upozornění Všechny naše články píšou skuteční lidé. Nejsou to umělé texty od stroje.
eWay-CRM: Úspěšný český CRM software staví na Outlooku
Kdo se chce v podnikání udržet na špici, musí se soustředit na ty zákazníky, kteří firmě přináší největší zisk – a těm prodávat opakovaně. Strategie založená na aktivní tvorbě a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se nazývá customer relationship management neboli CRM (česky: řízení vztahů se zákazníky) a neobejde se bez kvalitního procesního nástroje – CRM systému. Velmi dobrému jménu se těší český eWay-CRM. V čem tkví jeho výhody a pro koho je dobrou volbou?
CRM v prostředí Outlooku
Při pohledu na uživatelské rozhraní vám systém CRM připomene něco, co možná důvěrně znáte – službu Outlook. Je to tím, že vývojáři umístili eWay-CRM přímo do ní, což ocení každý, kdo s ní pracuje a nechce při práci neustále přepínat okna nebo přepisovat údaje z jedné aplikace do jiné.
Prostředí eWay-CRM je velmi intuitivní i pro uživatele, kteří Outlook nepoužívají. CRM umožňuje nastavení vlastní workflow – sami si navrhnete sadu kroků pro automatické generování úkolů, odesílání e-mailů a ověřování povinných polí. Ušetříte díky tomu spoustu drahocenného času. Systém navíc využijete i jako software pro řízení projektů.
Za zmínku stojí také přizpůsobitelná uživatelská pole, pohledy, formuláře a další prvky, jakožto i možnost integrace s více než 3000 aplikacemi.
Přehledné kontakty i příležitosti
Důležité informace o klientech jsou páteří každého prodejního a marketingového oddělení. S eWay-CRM snadno vytvoříte jednotnou databázi, do které se budou automaticky importovat e-maily a veškerá relevantní komunikace. Po synchronizaci se smartphonem a aktivaci funkce identifikace volajícího vám systém zobrazí všechny informace pohromadě.
Stejně přehledné jsou i poptávky. Pomocí Zapieru je snadno proměníte na příležitosti, které se následně roztřídí mezi jednotlivé obchodníky. Kdykoliv si zobrazíte jejich průběh, naplánujete další kroky a vytvoříte nabídky na míru.
Data z eWay-CRM lze samozřejmě použít v rámci e-mailingu, a to bez jakékoliv externí aplikace. Stačí si ve vestavěném modulu vybrat z podařených přednastavených šablon (případně si vytvořit vlastní) a integrovat jej s Google Analytics. Díky funkci chytré rozesílky pak e-maily odešlete ve správnou dobu.
Nebudete na to sami
Český eWay-CRM využívají tisíce klientů u nás i v zahraničí a za své nesporné kvality si vysloužil několik prestižních ocenění (např. od SaaSworthy a serveru Capterra). Mezi klíčové výhody patří také komplexní podpora ze strany vývojáře – uživatelé se mohou kdykoliv obrátit na pracovníky zákaznické linky, ale také se připojit k celosvětové komunitě nebo se inspirovat články na blogu. Nechybí ani množství přehledných výukových videí a psaných návodů.
eWay-CRM je na stránkách eway-crm.com/cs/ ke stažení zdarma, a to na 30 dní v plnohodnotné verzi a na neomezenou dobu ve verzi FREE.